Dopóki śpiewam ja – Jarosław Abramow (cz. III)

0

Historia Salonu Muzyki i Poezji

Po latach i publiczność, i wykonawcy znów zatęsknili za piosenkami Jarosława Abramowa. Siedzibą wynajmowaną od kilku lat przez Salon jest prawdziwy teatr Burnamthorpe Library Theatre. Tym razem ten wielki koncert nosił tytuł „Dopóki śpiewam 
ja”. Do zaprojektowania scenografii zaprosiłam stale z nami współpracującą Joannę Dąbrowską. Jak zwykle miała dobry pomysł i świetnie go zrealizowała.

A. Hansen, R. Hołody

Wielka litera „A” była głównym elementem scenografii, mieniąc się coraz 
to innymi kolorami, tak jak wielobarwne są piosenki Jarosława.

M. Drąg, H. Janik, K. Mitrowska

Podczas tego wieczoru przeprowadziłam na scenie rozmowę z autorem-jubilatem, dzięki której publiczność mogła się dowiedzieć nie tylko o jego polskim rozdziale twórczości w Studenckim Teatrze Satyry, którego był współtwórcą, lecz również o nowych książkach napisanych już w Kanadzie: „Alianci”, „Kładka przez Atlantyk”, „Lwy mojego podwórka”, „Młyn w piekarni”, „Pan Zdzich w Kanadzie”.

J. Abramow-Newerly w otoczeniu artystów Salonu

Muszę się podzielić refleksją – szkoda, bardzo wielka szkoda, że młodzi współcześni śpiewający artyści nie sięgają zbyt często do skarbów myśli i czaru melodii, które niosą w sobie piosenki Jarosława Abramowa. 

Jerzy Połomski w otoczeniu artystów Salonu

Maria Nowotarska 

Beata Gołembiowska

Fragment książki Beaty Gołembiowskiej “Teatr bez granic

Poleć:

O Autorze:

Beata Gołembiowska

Beata Gołembiowska – pisarka, autorka powieści Żółta sukienka, Malowanki na szkle, Lista Olafa, Droga do Wilenii oraz książek–albumów – W jednej walizce i Teatr bez granic. Kocha przyrodę, ceni ciszę, a w ludziach – tolerancję.

skomentuj

Home | Direct | Dashboard | About us

Unless otherwise noted our website is using photographs from FreeDigitalPhotos.net and Wikipedia under their respective licenses

Copyright © 2015. All Rights Reserved.